Crazy Tube Circuits Unobtanium

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Onovertroffen combinatie
Hans2299 25.04.2023
Voor sessies maak ik graag gebruik van voorversterkerpedalen plus overdrive. Nadat ik al eerder erg te spreken was over de Crossfire van dit merk, wilde ik dit pedaal ook wel eens uitproberen. Een Klon overdive in een Dumble voorversterker. Hoe klinkt dat? Ik kende de Tumnus van Wampler, ook een Klon kloon. Maar met Dumble versterkers was ik nog niet bekend.
Ik heb de Klon overdrive vergeleken met de Tumnus. DE CTC versie heeft iets meer gain. Maar de klank is nagenoeg hetzelfde in Stock modus. de Mod variant klinkt wat opener en dynamischer. Een verbetering, vind ik.
Het Dumble gedeelte emuleert de CCC en de ODS versies. De CCC klinkt superclean, de ODS is wat smeuiger en heeft mijn voorkeur. Ook in cleane stand. De combinatie met de Klon overdrive is heerlijk.
Dit pedaal is nu een onmisbaar onderdeel geworden van mijn main board.