Cort CM150B Black
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)
snel beschikbaar (ca.2-5 dagen)

Dit product is besteld en verwachten we bij ons in de komende dagen.

Verransend mooie goed klinkende combo
Bass-mallorca 19.06.2021
Voor deze prijs vind je geen betere combo als de cort, heb veel ervaring met andere merken zoals, Genzbenz, ampeg, phil Jones en EBS, maar dit slaat alles als je bekijkt hoeveel waar je voor je geld krijgt. Klank met alles neutraal is al zeer goed, voor funky sounds, beetje meer bas en hoog en iets minder midden en gaat als een kanon. tot nog toe alleen thuis gebruikt maar verwacht zeker dat deze combo voor kleinere optredens in kroegen of kleine zalen zijn werk perfect doet. minpunten zijn er altijd te verzinnen maar gezien de prijs denk ik dat het realistisch is dat dit er geen negatieve punten zijn, gewicht zou met neodym speaker minder kunnen maar dan zou hij ook duurder worden. al met al een hele goede Combo die ik alleen maar aan kan raden.

Boven verwachting
Anoniem 04.05.2022
De amp klinkt erg goed. Vol en mooi geluid gaat ook hard genoeg.