Clavia Nord Soft Case 76

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
Redelijk
Teunde1e 12.01.2021
Ik heb deze softcase nu bijna een jaar in gebruik. Hij is mooi afgewerkt, geeft een goede zachte bescherming en draagt best fijn. Ook is het vak voorin erg fijn om bijbehorende kabels in te bewaren.
Een groot minpunt zijn echter de wieltjes. Deze zijn erg klein en lopen snel vol met viezigheid waardoor ze stroever lopen. Voor lange afstanden afleggen is deze Case zeker niet gemaakt, maar voor een kort stukje van je auto naar het podium heb ik er weinig op aan te merken.

F
Flozzy 20.12.2018
Een werkelijk prachtige softcase. De kwaliteit is buiten elke discussie. Enige minpunt is dat deze case vrij zwaar is, zwaarder dan mijn Nord Electro 6 73HP en voor mij een beetje overkill voor het lichte gebruik dat ik er van maak. Gelukkig zitten er wieltjes onder en stevige handvatten zodat het toch aardig te verplaatsen is. Hoe dan ook wel zijn geld waard.