€ 1.066

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
Hv
Perfecte afwerking, super geluid
Henk van Versendaal 23.06.2020
Gitaar nu ongeveer 3 weken in huis. Gitaar aangeschaft om het gat op te vullen tussen mijn LP Gibson Gold Top en een Ibanez RG550. Aangenaam verrast door de kwaliteit en afwerking. De hals voelt wat dikker aan dan mijn Ibanez RG550 maar is zeer comfortabel en snel. Blij dat de hals niet gelakt is. voelt zacht aan en je handen glijden er soepel langs. De Floyd Rose op de Charvel is wat minder dan de Floyd Rose Edge op mijn RG maar doet zijn werk goed en blijft perfect op stemming. Waar ik zeer over te spreken ben is het geluid. De brug (SD Full Shred) en neck (SD Alnico Pro II) pickups zij bijzonder goed op elkaar afgestemd en vullen elkaar perfect aan. De body is een plaatje om te zien, zeer sterke combinatie van mahonie en een quilted maple top. Met deze gitaar kun je een hoop kanten uit, het is een echte alleskunner. Wellicht zijn er betere alternatieven als je de zware Metal kant uit wil maar deze gitaar staat zijn mannetje voor Blues/Rock/ Alternative.