Catalinbread Echorec

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
JN
Briljante echo/delay
John Nada777 17.04.2020
Ik kocht deze echo/delay voor mijn vriendin. Ze speelt zelf veel met delay en gebruikte tot dusver met een TC Electronic Nova. Met de muziek die ze maakt begon deze met der tijd echter veel te klinisch te klinken. Gezien ze fan is van Gilmour kocht ik deze Echorec voor haar en sindsdien is het een wereld van verschil. Dat had ik zelf eerder al ervaren met de Belle Epoch van Catalinbread, gelukkig is mijn vriendin met haar Echorec ook nog steeds enorm blij.

De Echorec klinkt enorm organisch en klinkt altijd goed, op welke stand je hem ook zet. De bediening is daarentegen wel even zoeken en wennen. Hij werkt ongeveer zoals de originele tape echo waar hij op gebaseerd is qua functionaliteit. Wanneer je een gewoon delaypedaal gewent bent, is het dus even puzzelen. Maar er zijn geweldige sounds uit te krijgen. Hij is duur, echter zeker het geld waard.