Blackstar FLY 3 Extension Cabinet

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
uitbreinding van de fly3
BluesBerry 25.12.2019
Ik had al een Fly3 (bluetooth), meestal gebruikt om thuis gitaar te spelen terwijl ik een jamtrack van m'n iPhone stream via bluetooth. Dat bevalt prima. Nu de 2e box gekocht die er een stereo 6W setje van maakt. Ik kan hem nu ook als PC speakerset gebruiken (beter geluid dan m'n iMac), maar ook als monitorspeakers bij het opnemen van mijn gitaarmuziek. Zoals al meer mensen suggereerden: jammer dat ze deze keus maakten voor de kabel tussen beide boxen. Is wel klein op te rollen, maar geef mij maar een rca kabel of iets met std gitaarpluggen.

Maakt wel verschil.
SnixMusic 30.11.2017
De mini amp zelf klinkt al erg overtuigend, maar deze cab erbij maakt het echt af. Ziet er smooth uit, en maakt de sound echt nog krachtiger.

UItbreiding voor Fly versterker
Bluesplay 28.12.2017
Ik kan mijn Fly nu ook in stereo aansluiten