Een ramp!
Rasound 25.02.2019
Ik ben al dagen bezig om alle functies te krijgen die het mij belooft.

Ook hoogst irritant: 1 knopje zit scheef gelijmd. Dat heb je als je een budgetmerk koopt he...

Vooralsnog werkt het transportgedeelte en de kanaaltoegang. De pluginbediening doet geen ene kloot en dat vind ik toch wél belangrijk. Ik koop geen duur apparaat om maar de helft te kunnen gebruiken!
Mijn DAW is Reaper

Thomann gebeld of dat ze misschien meer wisten want ik ben geen ééntjes en nulletjes-nerd, ik ben nog van het analoge.
Moest ik het ff in een andere DAW proberen. Ik zeg is goed joh, ik heb ook Logic Pro, Cubase, Ableton en Studio-one...Ik heb geld teveel. NOT!

Het komt er op neer dat Reaper niet echt vriendjes is met Behringer. Praktisch 1/3 van het apparaat heeft geen functie bij mij.
En dan is het lompe apparaat waar voor mij niets meer dan een té grote luchtcontainer met wat gemotoriseerde faders en een transportfunctie. Ow, die displays: leuk (denk ik) als ze leesbaar zouden zijn en dus onder een hoek geplaatst zouden zijn. De faders doen het goed, voelen prima. De rotaries voelen wankel, alsof ze direct op de printplaat zitten. de helft van de lampjes hebben het nooit gedaan bij mij maar uit demo's weet ik dat het een té bonte kermis moet zijn. Overzichtelijk is het niet bepaald.

Gezien het feit dat een aantal DAW controllers al jaren op de markt zijn ga ik er van uit dat er binnenkort betere op de markt komen... Vooralsnog moet ik naast mn Softube console one iets anders gaan verzinnen wat de schaarse plaats op mn bureau wél verdient...

Apparaat is inmiddels weer met de post mee, ellende.