verkeerd om
Rasound 09.03.2019
Ik ben geen nerd die scriptprotocollen schrijft.

Ik wil de eerste 16 kanalen van achter mijn drumstel in mijn DAW selecteren, 'armen' en opnemen. Vervolgens terugluisteren of het oké is dus transport moet ook makkelijk zijn. Het metronoomkanaal zit op 17 bij mij en daar wil ik de masterfader voor gebruiken. Verdere instrumenten tot een 60 kanalen.
De Behringer x-touch mini lijkt ideal voor mij:

Ik meldt dit dingetje aan in mn DAW (Reaper)als zijnde MCU.
Lampje brandt wat zegt dat Mackie Control actief is maar wat denk je: Doet geen fuck.
Stekker dr in en dr uit, knopje inhouden zodat ie weer op HUI protocol werkt doet ie het wél?

Masterfader assigned en wat denk je: werkt precies verkeerd om, fader naar boven is fader dicht in DAW. Alsof in het hele apparaat de plus en de min omgewisseld is, raar.

Maar toch, er moet een manier zijn om dit Belgisch apparaat beter te laten functioneren en dan is zou het 5 sterren verdienen voor bang for buck en functionallity.

Behalve misschien die mini-usb-aansluiting, dat is wel erg fragiel, jammer...

Ik zeg al, ik ben niet zo thuis in de digitale wereld maar het mag best iets logischer..