Prima DAW controller
ErikdT84 17.12.2019
Ik koos uiteindelijk voor de Behringer omdat ik op fora toch wat klachten las over de Presonus Controller in combinatie met Logic. Deze controller is prima voor mijn thuis studio. Ik gebruik hem dus niet iedere dag. Heb je wel dagelijks een DAW Controller nodig, dan zou ik investeren in een iets duurdere, omdat de Behringer toch wat "plastic" kan aanvoelen. De gemotoriseerde faders klinken bij het automatisch schuiven alsof ze olie nodig hebben.

ML
Mooi degelijk apparaat
Mount Lighting 06.02.2023
Ik heb de behringer Xtouch nu eindelijk zelf aangeschaft na een jaar lang te lenen. Het is een super degelijk mooi apparaat dat ik zelf gebruik voor lichtsturing met Avolites en osimidi. De faders zijn stil bij bank verwisselen en de encoders en knoppen werken naar behoren. Let wel op met avolites om de Xtouch in mackie mode zetten. Zelf gebruik ik nog nichiban tape om aan te geven welke knop wat doet. Een echte aanrader dus.