Behringer BEQ700 Bass Graphic Equalizer

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
De Bass Graphic
Anoniem 04.04.2017
Tja, wat verwacht je voor 2 tientjes?

Het apparaatje deed op zich z'n werk wel. Bij refreintjes waarbij m'n gitaristen hun slecht afgestelde overdrives intrapten viel ik nog wel eens helemaal weg, dus met een beetje 50hz en 4.5k kwam ik er wel weer bovenop, samen met de volumefader die er op zit.
Ook om je solo's wat harder te maken werkte die prima.
Mooier werd het er helaas niet van.

Ook qua bouwkwaliteit moet je niet te veel verwachten. Je kan er mee gooien, maar dan zit er wel een scheur in.

Al met al een prima apparaatje voor 20 euro, maar verwacht er niet hetzelfde van als een EQ in het hogere segment.

Behringer Equalizer
Joe79 09.05.2017
I bought this equalizer to have a different sound on one guitar. It can also be used to give a boost to your solo.

Super easy to handle. Does what it's made for. ¤22,90 is certainly not too much for this equalizer.