draagcomfort

Audio-Technica ATH-M40X Ear Pad

Levering ongeveer tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
Net zoals de meegeleverde oorkussens
Anoniem 14.07.2016
Omdat de oorkussens welke bij de hoofdtelefoon geleverd waren na ongeveer anderhalf jaar dagelijks gebruik er doorheen waren (de (kunst)leer-laag liet los waardoor er schilfertjes op oren en zijkant van het hoofd verschenen na gebruik), heb ik deze vervangende kussens aangeschaft.

De ervaring is precies hetzelfde als de kussens welke oorspronkelijk met de ATH-M40X werden meegeleverd.
Per oorkussen wordt er een stuk schuimrubber geleverd welke tussen het oorkussen en de koptelefoon komt, deze zult u ook tegenkomen bij het verwijderen van de oude kussens.

Ik raad aan om met de montage de (kunst)leren rand in de groef aan de boven- of onderkant te steken en dan voorzichting romd-om te werken, terwijl u het startpunt op zijn plaats drukt.

Let erop dat dit product per kussen besteld wordt. Mocht u dus beide kussens willen vervangen, dan moet u er twee bestellen.
draagcomfort