Audio-Technica AT 2031

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 6.05. en Dinsdag, 7.05.
ML
Bijzonder mooie microfoon
Milko L. 14.09.2015
Alleen nog getest op akoestische gitaar:
De AT2031 klinkt bijzonder prettig. Hij heeft een hele rustige klank, Vol en warm. Ondanks een iets aflopende curve in het laag komt er heel veel warmte naar buiten en lijkt de microfoon juist heel veel laag te versterken op een prettige manier. Qua dynamisch gedrag is deze mic niet heel fel. Een groot membraan klinkt wat levendiger. Vergeleken met bijvoorbeeld de AT2035 klinkt de AT2031 wat minder direct. Echter zijn er ook maar heel weinig microfoons veel beter dan een AT2035 klinken. Al bij al erg blij met de aanschaf. Erg mooi afgewerkt, Extreem mooi om te zien. Voelt bijna massief en prachtig geannodiseerde behuizing. Ik kan mij heel goed voorstellen dat deze mic ontzettend mooi zal klinken op viool, cello, contrabass en piano in XY en zelfs blaas insstrumenten die veel laag nodig hebben. De prijs kwaliteitverhouding is fantastisch.. Voorlopig beter dan de AKG C1000s.