ADAM Audio Sub12

11 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

5 Recensies

ADAM Audio Sub12
€ 1.499
Gratis verzending en incl. btw.
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
1
google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
AC
Absolut Bombastisch!
Ai Case 07.04.2024
Nutze den Sub 12 zu meinen A77x und bin hellauf begeistert. Bin ja mit den A77x in einem 15qm großem Studio schon gut bedient aber der Sub lässt alle Wände und Türen im Stockwerk wackeln. Auf ca. -48db eingestellt lässt er sich aber perfekt als Ergänzung zu meinen Monitoren spielen. Alles was drüber hinaus geht ist für meinen Raum und zur Produktion überpowert! :D Meiner Meinung nach sehr präzise Basswiedergabe und auch gleichbleibende Lautstärke bei niedrigen Frequenzen.
Einziger Kontrapunkt:
Eine Fernbedienung wie z.b. beim Sub 8 wäre genial!
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

ADAM Audio Sub12