Vox Amplug 2 Bass

Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
Smidig övningsförstärkare
Anonym 03.07.2016
En liten lätt, smidig förstärkare för dig som utan att behöva koppla in en massa apparatur vill öva utan att störa andra.

Ampen väger bara några få gram; en mycket lätt apparat. Den har trebands EQ och tre olika inbyggda trumkomp som du kan ställa BPM på genom att vrida på en ratt. Jag hade hellre sett att den kom med inbyggd metronom/klick dock.

Apparaten har också inbyggd 3,5 mm linein, vilket innebär att du kan leda ut ljudet från datorn (där du kanske har Garageband), och på så vis få både datorljud och basljud i in i hörlurarna.

Perfekt om du lätt vill öva hemma med andra sover utan att behöva dra i gång datorn/stereo och trassla med AUX-portar och sladdar ? underlättar de små spontana spelstunderna.

L
Larre 12.08.2021
Gör vad den ska göra dock med ett brum/hiss i bakgrunden

N
Fills its purpose
NNNNN 23.12.2019
Perfect for rehearsing without your gear, the sound isn't magical but that's to expect. With earphones and a aux cable you can learn songs although you're in a tricky spot like a hotel or so.

ht
Very convenient For the bedroom warrior
hanson the swede 10.12.2019
Not good tone but it works, Plastic and fragile feel but just works. nice with the minimalist drum machine for practising.

CA
Bra om man behöver
Charlie A 14.09.2022
Den är bra kvalité till mesta del kunde vart lite mer solid enligt mig men det är bra kvalité på plasten och jag är nöjd med ljudet och enkelheten på det hela.

MB
Bra men plastig
Mr Baseman 18.07.2015
Perfekt när man vill repa lite och inte har tillgång till eller möjlighet att använda förstärkare, till exempel när man inte vill väcka övriga familjen. Reglagen är små och pillriga och över huvud taget är känslan lite väl plastig. Annars alldeles utmärkt.

E
Prisvärd
Erik817 25.04.2023
Bra för sitt pris.

Smidig hörlursförstärkare
Anonym 02.04.2017
Liten och smidig hörlursförstärkare som jag använt en del, framför allt när jag varit på resande fot. Jag upplever det inte som att ljudet i förstärkaren är av toppkvalitet men den fungerar absolut i övningssammanhang. De inbyggda trumlooparna är lite roliga men rätt så begränsade tyvärr, bra dock att man kan "tappa" tempo på alla trumlooparna.

Överlag kan jag rekommendera produkten. Framförallt med tanke på det låga priset för en sådan smidig produkt.

RM
Smart som övningsenhet
Ricky Man 20.03.2024
Bra alternativ för övning. Liten och enkelt att hantera. Jag upplever den som lite brusig annars mycket trevlig