respons

Thomann TAS-180 Alto Sax

Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 30.04.
Jag var nöjd första 2 veckorna!
Adamsen 22.03.2021
Hade saxofonen i knappt 1 Månad innan den började Läcka!
Skickade tillbaka den och fick en ny istället.

När den nya kom så var det första jag gjorde var att kolla om den också läcker innan jag ens började spela på den och så var fallet, den läckte också på precis samma ställe men även på flera andra! Så det var ännu mer problem med den! Jag fick även skicka tillbaka denna! Bara detta har tagit mig ca 2 månader nu!

Nu har jag fått min 3e saxofon och när jag fick den så finns det torkad kondens i saxofonens botten samt i nacken där det också är rost! Nu börjar mitt tålamod ta slut! Har jag fått en använd saxofon? ? Och i dessa Tider!! Men ett plus var att denna har inga läckor iaf! Så nu har jag tagit kontakt med reklamationsavdelningen IGEN så får vi se vad lösningen blir denna gång! Förmodligen att skicka tillbaka den igen!!! Och vänta i 3 veckor till!

Ingen kompensation för besväret eller någon vettig lösning!!

Jag kan tyvärr inte rekommendera denna vara just nu!
Men under dom veckorna min första saxofon funkade så var jag väldigt Nöjd! Bra respons! Bra Ljud! Mekaniken var skön! Men tyvärr!
respons