Thomann Rack Case 6U

Beräknat utskeppningsdatum till Onsdag, 8.05.
Anonym 27.03.2016
Casen har köpts in för att användas för turnebruk. Casen är välgjord och känns stabil även om platsmaterialet känns lite tunt. Framtiden får utvisa om den håller för turnébruk. Den har gummilister monterade i locken och dessa ger en trevlig kvalitetskänsla när man sätter på locken. Bra passform i alla lägen. En kul och kanske användbar detalj är den nät påse som finns i det ena locket. Där kan man tex lägga kablar och reserv skruvar, kontakter mm. Jag gillar inte att Thomann loggan är gjuten i locken men det är dock förståligt och acceptabel att göra reklam för tillverkaren. Priset är lågt och man får mycket produkt för dessa pengar.

O
Prisvärt!
OneNil 22.07.2020
Prisvärt skydd för min Kemper, racktuner och steg. Har klarat relativt oförsiktig hantering och att sittas på utmärkt.

Bytte dock till en 4U väska till slut då den kändes lite för skrymmande att flytta mellan replokal och hemmet.

Mycket för pengarna
Anonym 17.01.2017
Skaffade dessa då jag ville ha min studioutrustning lite mer portabel istället för att ha den i fasta rackskåp. Caset fungerar jättebra och maskiner är lätta att passa in. Det enda negativa är att plasten är lite mjuk så att formen på fram och baksida kan förändras lite så att man får lirka lite för att få på locken. Men det är ytterst lite och inget som stört mig. Har flera stycken och rekommenderar dem.