funktion

stabilitet

Thomann Orchestra Music Stand (4pcs)

Leverans beräknas mellan Tisdag, 14.05. och Onsdag, 15.05.
Thomann Music Stand
Mormegil71 11.03.2020
Used it for a while now mostly just during rehearsal.

Pros: - Very stable. Even with a quite heavy folder on it.
- Resonable pricing.

Cons: - Didn't take long for one of the handles/screws to break. Do not tighten them too hard and you'll probably be fine.

As always, great shipping by Thomann!

MF
Great price, ok performance
Magnus F. 06.02.2019
We use these stands at rehearsals, and they hold up pretty well. Stepping on legs has them bent though, or in other cases broken attachment points, but for the price they are hard to beat.

Inte plast!
Anonym 20.01.2017
Gör inte som jag gjorde första gången och köp detta med plastdetaljer! Lägg ett par tior till och köp samma fast med metalldetaljer.

H
Billigt och ganska bra
Hagström 28.08.2018
Känns att detta är en billig produkt när man ska ställa in ben och skruva på skruvarna, men det är också billigt och i jämförelse med pris, ganska bra.

J
Duger
JohnnyJ 03.06.2016
Lite vekt i konstruktionen.inget att släpa med sig. bra i repan.

Funkar
Anonym 18.06.2015
Den fungerar bra om man bara ska ha den och stå monterad hela tiden. Att montera ner och montera upp den flera gånger håller den dock inte för. Plasten känns väldigt ostabil vid fästena och ser ut att spricka vid minsta överansträngning. Men ska man bara ha dem att stå som de är i t.ex. studion eller replokalen så gör det jobbet gallant, speciellt för priset.

J
Helt okej
Jan-ErikB 04.02.2015
Med tanke på vad det här kostar så förväntade jag mig inte mycket, men jag tänkte att det inte spelar så stor roll eftersom det ska stå i replokalen och inte vara med på någon turne eller så för det tror jag inte det håller för. några plast detaljer som känns sådär. Men det funkar om man inte tänkt sig skruva för mycket på den.

Anonym 02.09.2015
Ett bra stativ som håller en högre standard än många andra notställ då man kan plocka ihop det lätt och det är ändå stabilt. Men plasten runt justeringsskruvarna sprack redan vid första åtskruvning. Men jag är ändå nöjd eftersom det kan få gå sönder eftersom det var billigt och jag inte är så rädd om de papper jag ställer på det.

C
ClasseH 12.07.2017
Fungerar bra att ha på hemmaplan där det inte behöver fällas upp och ner så mycket. Skulle inte använda det i turnésammanhang t.ex. eller med barn i Kulturskola.