the box MA8/2 CL

Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
E
Extremt portabel
Erfa 01.07.2020
Väldigt smidig, bra pris. Har använt till några mindre spelningar med enklare slagverk, det har alltid fungerat fint. Har inte testat tillsammans med ett helt trumset än, men den verkar kunna bli ganska stark, så jag tror det skulle fungera helt okej.

Ljudkvaliteten är inte perfekt, men det behövs å andra siden oftast inte för än monitor ändå. Men det är långt ifrån dåligt, jag har till och med använt den som högtalare vid små lägenhetsfester med t. ex. inspelad musik eller sång/gitarr, och den fungerar utmärkt som det också.

Vill du ha en billig monitor finns det nog inte inte något mycket bättre än det här!

Anonym 06.07.2016
Köpte två monitorer till bandet som sångmonitorer. Imponerande med tanke på storlek och pris. Spelar klart och stark. Enkla att använda och inget klydd med EQ och andra onödiga funktioner. Dem gör en sak och det gör dem väldigt bra. Vi har haft med dem på ett 20 tal gig sedan hösten 2015 och inte haft några problem med drift eller hållbarhet. Möjligen skulle man kunna ha synpunkter på det lite enkla handtaget. Det absolut bästa är storlek och vikt! Om man inte behöver köra trummor och bas i monitorerna så är detta ett givet val för alla gigande band.

B
Grymt nöjd
BaseTest1989 07.08.2019
För sin storlek spelar denna monitor fruktansvärt bra. Men förvänta er inte någon botten. Ren ljud och med mycket kraft. Jag är helnöjd!

Bra ljud, lättplaserade.
Anonym 15.05.2015
För dom pengarna är jag väldigt nöjd. Funkar perfekt som medhörning. Dom levererar ett väldigt bra ljud. Och så tar dom ju nästan ingen plats på dom ibland små utrymmen man skall spela på.

Smidig
Magnus888 06.07.2014
En väldigt smidig och lätthanterlig monitor som kan spela mycket bra trots sin storlek.
Enkel att ta med sig och att ställa in. Kommer att köpa in flera

P
Penk 29.07.2023
Levererar det jag behöver.
Lätta att hantera.
Tar liten plats.
Återger ak gitarr och sång på ett utmärkt sätt.