Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
PT
Multimaskin
Pleased To Meet You 22.09.2021
Med tanke på priset måste man ge denna podmixer allra högsta betyg. Den har så gott som alla funktioner man kan tänka sig. Jag använder den främst till onlinemöten/webinars men även podcast med två Podmic med FET-förstärkare.
Generellt finns det dock ett störande brus både på inspelningar, hörlursförstärkare och utsignal. Går att fixa någorlunda med noice gate men det blir alltid biverkningar av att tvingas fixa med filter.

Hursomhelt, ett grymt bra bygge som passar både nybörjare och mer erfarna.

Fungerar utmärkt för poddändamål.
Akademus 13.03.2020
Jag måste säga att jag blev förvånad hur en liten smidig mini studio kan vara så effektiv och att det blir så bra ljud när man använder den.
Det finns alla funktioner du behöver för att podda och även spela in annat också. Jag testa telefonenfunktionen i denna maskin och även där måste jag säga att den slog mig med häpnad.

Och även när du använder sound padsen för jinglar och andra ljud fungerar klockrent. Thomann som företag har hjälpt mig med svar på mina frågor, alltid vänliga och har mycket bra support.

Därför vill ja ge Thomann mina bästa rekommendationer.
Fem stjärnor av fem möjliga.

J
Great and stable!
JonasFA 03.06.2019
Pros: Great sound and fantastik processing. Very simple and easy to learn. Latest firmware update with multichannel recording is great.

Cons: Stuck with 48khz and not able to change.

C
Simple but yet advanced
CarloSDE 17.12.2020
Everything in a little package with quality stuff enough to make it irresistible. With the latest upgrade Rode shows that they're in the game to win and to make sure the customers are happy.
Sure there are other great products for podcasters out there but this offers more or less everything you need in the smartest and best thought of package.

J
Underbar liten pryl
Jonkovic 26.01.2023
Om man vill spara på tid och svordomar fungerar den här prylen fantastiskt bra. Lådan innehåller allt man önskar som poddare. Jag önskar dock att gränssnittet erbjöd en lite större frihet. I dagsläget behöver man koppla in ljudkortet i datorn med USB-sladd för att få tillgång till specifika funktioner.

Grymt bra och hög kvalitet
Matti-sv 02.12.2022
Mycket hög kvalitet och bra ljud.
Effekterna funkar utmärkt till livesändningar samtidigt som man kan spara varje kanal för sig på minneskortet. Superbra mikrofonförstärkare. Helt brusfria med våra mikrofoner.
Enda nackdelen är att överföringen till dator av ljudfilerna är långsam.
På vissa sätt är den här bättre än efterföljaren Podcaster II, som är lite mer plastig och använder USB-C-el och är lite långsammare på att starta och stänga av.