Native Instruments Komplete Audio 1

Leverans beräknas mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
Arvid.L 29.05.2021
Jag köpte denna förstärkaren för att kunna driva mina "beyerdynamic DT-770 Pro 250 Ohm" hörlurar samt för inspelning med mikrofon och gitarr.

Den har verkligen levererat på alla möjliga sett. Den är estetiskt väldigt simpel, modern, minimalistisk och lätt att förstå sig på vilket jag älskar. Alla volymknobs/rattar känns som de är i hög kvalité och det känns väldigt tillfredsställande att använda dem. Jag har aldrig haft problem med att den inte kan ge tillräckligt med ström till hörlurarna det vill säga för lågt ljud med tanke på att jag i stort sätt alltid har volymratten på cirka 50% volym. Jag har däremot aldrig använt denna förstärkare till ett par monitors och kan därefter inte säga något om den aspekten men till mina hörlurar, gitarr och mikrofon har allting bara fungerat.

Sammanfattningsvis så är detta en minimalistisk och enkel förstärkare som kan göra det mesta så är detta ett mycket bra alternativ. Jag är extremt nöjd med produkten och jag tror de som köper denna produkt också kommer vara nöjda.