Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 7.05. och Onsdag, 8.05.
EH
Eric H 28.12.2019
Jag letade ganska länge efter en eq som skulle ha 10 band, vara brusfri och låta bra. Jag har haft ett par andra eq:s tidigare, men slutade använda dem eftersom de brusade för mycket när man höjde diskanten. Till sist slog jag till på den här och det var en fullträff. Den låter väldigt rent och fint och att den har två utgångar är pricken över i. Jag kan koppla den både till PA-högtalaren och gitarrförstärkaren samtidigt, eller kanske gitarrförstärkare och inspelning/mixer om jag skulle vilja det. Jag spelar både akustisk gitarr och elgitarr genom eq:n. Den är kopplad som sista enhet efter andra effekter.
De blå lysdioderna lyser ganska starkt, ibland tycker jag alltför starkt, så en förbättring skulle kunna vara att man kunde ha två lägen på lyseffekten: stark och medium. Det behövs kanske inte mer än ett motstånd för att begränsa strömmen till dioderna? (Tips till tillverkaren)
Totalintrycket är att det är en lättanvänd och mycket bra produkt som jag inte kommer att byta ut frivilligt.

G
Standard EQ with good looks
Guyommi 16.01.2022
I've read some people think the lights on the controls are too bright but I like it. It gives the pedal a nice clear blue, techy look, and it's completely silent and free from buzz and hum. It works well as a volume booster too.