Millenium BS-500 Set

Leverans beräknas mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
Z
Tyvärr rent skräp
Zlattan 06.03.2022
Mittersta staget svajar otroligt mycket, trots att resten av "foten" är väldigt stabil på båda stativen. Litar inte på dessa öht. och avråder alla att köpa. Om inte returer hade varit så tradigt hade jag skickat tillbaka dessa på direkten.

MS
Wobbly, wouldn't recommend
Max Savage 19.01.2024
I have found these to have been really wobbly, even though the monitors I use are one the lighter scale. One of them that had a fectory error that I had to correct in my workshop for it to even be usable. I've had them for over 5 years but now I'm looking to buy a studio desk instead.

J
Bröts av efter en månad
Johan4710 09.01.2016
Efter ungefär en månads användning så plockade jag ner mina monitorer för städning. När jag sedan ställde tillbaka dem så böjde sig stången på stativet och började tippa. Svetsningen till plåten där man drar i bulten i botten hade släppt.

Som tur var så skedde det då jag var vid monitorerna, så ingen skada annat än på stativen. Hade hoppats på att kunna slippa lägga ut stora pengar på monitorstativ, men har lärt mig min läxa. Det är absolut inte värt att snåla på något som kan riskera att förstöra dina monitorer!