Millenium 10" Eminence Clear

6

Tom Tom Head

  • Size: 10"
  • Eminence series
  • Double ply
  • Thickness per ply: 7.4-mil (0.188 mm)
  • Clear
  • Full, warm sound with a balanced attack and sustain
Tillgänglig sedan Juni 2022
Artikelnummer 522856
försäljningsenhet 1 Styck
Colour Transparent
Type Of Head Double Ply
Finish Smooth
DAmper Ring No
Dot No
59 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

6 Kundbetyg

4.2 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

5 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
G
Es ist kein Ersatz für ein Emperor
Gerald348 16.10.2022
Felle sind immer Geschmackssache.
Von der Verarbeitung kann man nicht meckern. Das Fell ist sauber gearbeitet, liegt plan auf und passt genau. Bis es überhaupt einen nennswerten Sustain erzeugt musste ich es sehr hoch ziehen. Selbst dann fand ich den Klang nicht nur gedämpft sondern schon dumpf, Null Obertöne.
Obwohl die Namensgebung der neuen Fellreihen Admiral und Eminence an die Reihen Ambassador und Emperor erinnern sollen ist dies nicht der Fall. Hätte ich mir eigentlich denken können, bei dem Preis. Von mir bekommt dieses Fell keine Kaufempfehlung
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
g
Dumpfer als das Original
geraldino 02.07.2023
Das Fell schluckt störende Obertöne zuverlässig. Ein Emperor ist allerdings deutlich transparenter im Klang. Nach kurzer Zeit sind auch bei gemäßigten Spielen sehr viele Stickmarks zu sehen. Es ist recht stimmstabil.
Preis / Leistung ist gut.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension