Meinl FWB400CR

3

Bongoset

  • Free ride series
  • Wood bongos
  • Colour: Cherry red
  • Sizes: 7" & 8 1/2"
  • Rubber tree wood
  • Meinl free ride suspension system
  • Chrome-plated hardware
  • True Skin cow drum heads
  • 8 mm Tuning rod
  • 3 mm Rounded hoops
  • Tuning key and screw oil included
  • High-gloss lacquer
Tillgänglig sedan December 1999
Artikelnummer 135611
försäljningsenhet 1 Styck
Material Rubber Tree
Colour Red
Size of the smallest bongo 7"
Size of the largest bongo 8,5"
3 699 kr
Gratis frakt inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 26.04.
1

3 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

3 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
A
Super Bongos
Andreas810 10.12.2009
Ich gestehe, ich habe diese Bongos auch gekauft, weil sie mir optisch sehr gut gefallen haben: Dieser rote Lack sieht für mich einfach fantastisch aus! Weiterhin sollten es natürlich wirklich gute Bongos sein und da bin ich bei diesen hier gelandet, die von LP usw. waren mir (dazu dass sie nicht so schön aussehen) einfach auch zu teuer. Jedenfalls sind sie top verarbeitet (sie wiegen auch etwas), es gibt eigentlich nichts, wo ich mir etwas mehr "Liebe im Detail" wünschen würde. Der Sound ist auch klasse. Stimmstabil sind sie ebenso. Daher kann ich diese Serie nur empfehlen. In allen Kategorien 5 Punkte!
ljud
hantverkskvalitet
2
0
Anmäl recension

Anmäl recension