Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 7.05. och Onsdag, 8.05.
c
Klassiker
cribbe 15.03.2021
Köpte denna klassiker för när jag tänker elgitarr så dyker denna gitarr upp. Detta är min 5e Harley Benton gitarr. En cst 24t som jag köpte på B- stock likaså med Fusion ii o Fusion Telestyle med hardtail. Underbara guror till fantastiska priser. Jag spelade på en PRS och drömde om en men priset var av siffror som inte finns i min värld och så såg jag på youtube recensioner om cst`n och slog till, trodde inte den skulle vara så fin o skön att lira på. Helt ärligt så kände jag ingen slillnad jämfört med PRS n.
St-62 fick jag samtidigt med fusion ii så det blir lite orättvist när man jämför dom två, Fusion ii är som en 10 000 kr gitarr.
Men denna 62a, Malmstensliknande skönhet är super den med. Jag satte på en vps Wilkinson brygga som gjorde gitarren ännu mer spelbar. Har den mest på väggen men det är för att jag inte kan hålla fingrarna borta från Fusion ii guran. För 13 hundra finnsa där ingenting att kritisera då det är lätt att fixa till den till en juste strata. Jag ska köpa en Amarok så småning om. Tacksam att Thomann gör det möjligt för kvalitegitarrer för snälla priser.

N
Prisvärd Stratamodell!
Naulen 17.07.2017
Köpte den för att testa lönnhals på en Stratamodell. Blev inte besviken, för detta pris är detta ett klipp! Halsen är perfekt monterad så att låg stränghöjd funkar kanon!
Hade lite tankar på att modda den oxå, så när den dök upp 3 dagar efter beställning skred jag till verket direkt. Bytte stämmisar till Kluson vintage locking. Ändrade om ett Wilkinson stall jag hade liggande, vilket gjorde att den nu håller stämmningen även vid vårdslös bending! Pickupsen låter bra så dom får sitta kvar, men bytte ut pottarna till fullsize och satte dit en vintageswitch. Med dessa ändringar har jag nu en Stratamodell som låter bra, fungerar kalas och detta till ett pris som är löjligt lågt! Testa en, du kommer inte bli besviken!
Rock on!

W
Wolvie 06.12.2018
Helt underbar gitarr för priset. Den behövde en rejäl setup efter det spelar den och låter helt otroligt bra för priset

Pj
helt otrolig gitarr-igen
Pierre jö 25.11.2019
Har sedan tidigare en TE-70 och en SC 450 plus som har överträffat bland annat min gamla usa tele från 1983 med råge!
Ville ha en st modell också och köpte därför denna st-62mn vw, och den är heeeeelt underbar. Ljudet, känslan finishen.....wow.
Fantastiska instument till fantastiska priser.

Pk
Toppengitarr för pengarna
Philip k 06.03.2018
Det känns verkligen som en lyxig gitarr, dock med några små-"fel". T.ex så kan stallskruvarna sticka upp om man sänker stränghöjden för mycket och skrapa mot handleden. Det kan man dock fixa med lite sandpapper eller köpa kortare skruvar. Lacken var lite sprucken på ett hörn och det återstår att se om det blir ett problem. Men för priset så kan man inte klaga.