23,70 kr

Beräknat utskeppningsdatum till Fredag, 26.04.
Billiga och bra plektrum
Anonym 16.08.2016
Köpte plektrumblandningen för användning med min akustiska gitarr. Både de tjocka och de smala plektrumen fungerar och håller bra, och det var en bred blandning av både tjocklekar och färger. Kvaliteten är det inget fel på, och påsen har än så länge hållit i snart ett år. Har sedan köpet inskaffat fler av de tjockare plektrumen.

Inga konstigheter
Marken 02.02.2022
Perfekt för nybörjare. Billigt pris och flera olika tjocklekar att testa mellan.

Em
Det är plektrum, ingenting mer att säga.
Eli musicae 12.06.2017
Bra och billiga plektrum. Inga problem över huvud taget.
De olika tjocklekarna gör dem perfekta om man vill hitta den sort som passar en bäst. Själv gillar jag 0.71, och en kompis till mig föredrar 1.2.
Superbra att kunna ta med sig en drös till spelningar och lektioner. Det är alltid elever som glömmer sina plektrum, och gitarrister som lämnar sina hemma, och då är det bra att ha många med sig. Bra pris, bra kvalité. Rätt trevliga färger också.

SQ
Great for its price!
Sam Q. 25.06.2017
If you're buying this at this price, there is really nothing to complain about. They do what they are supposed to do and they do it well for the low price.

But for the sake of the review, I will say that the material doesn't feel all that great and they tend to wear down quickly during my usage. Since you get so many of them and in different sizes, you don't really have to worry about running out of picks.

T
Jag har haft uppehåll från gitarrspelande i 20år.
ThomasWilson 01.06.2021
Jag var osäker på vilken tjocklek jag ville använda så det var superbra att kunna köpa diverse olika tjocklekar och sedan prova vilken jag gillade bäst.

O
Billigt!
Okhan 31.10.2015
Billiga plektrum som gör sitt jobb som man förväntar sig. Kommer i ett trevligt paket med olika färger och tjocklekar och är perfekt att ha som gitarrlärare när man ska behöva låna ut plektrum till sina elever. Beställde några olika paket och märkte att det var skillnad på färgerna i de olika paketen. Färgerna är alltså slumpade från paket till paket med några olika färger i varje.

AR
Helt OK
Arizona River Band 15.02.2021
Reservplektrum i studion! Bara priset gör att du ska ta ett set.

Anonym 03.10.2014
Ett perfekt set för nybörjaren eller för den som ännu inte hittat rätt och vill testa olika tjocklekar.
Eller varför inte till coverbandsgitarristen som vill ha olika sound på olika låtar.

De här plektrumen har bra grepp, bra spets och håller hög kvalité överlag. Det låga priset till trots så är dessa plektrum inte sämre än dyrare alternativ.

R
Mycket för pengarna
Richard3320 14.02.2015
Wow !!! You get a lot of plectrums for your money...12 in total.
Might not feel like the best quality but I could be proven wrong and they may last(thinking more that the thinner gauges may crack in time) ages.
I have an acoustic with Engelmann spruce top so it was good to try the range of plectrums on it.
OBS! hållbarhet was given 3 stars but may warrant more as I've not had them for long enough...

Seem good enough quality and great price

g
Förvånansvärt hållbara för priset!
generationdoom 24.04.2018
Köpte dessa för cirkus fem år sedan i tron om att dom var en enkel och billig lösning. Men nog hittar man ändå dessa plektrum liggandes lite här och var, fortfarande i bra skick efter alla år. Greppet var förvånansvärt bra, även om hantverkskvaliten är lite sviktande.