I lager om 6-8 veckor
I lager om 6-8 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Mysig chorus!
Southbound 22.03.2018
Wow! Här har vi ett riktigt pedalfynd alltså! Låt mig börja med det yttre/kosmetiska.
Ett chassi som känns rejält och välbyggt. Chassiplåten är dock lite tunnare än dom billigaste Harley Benton-pedalerna.
Detta gör att pedalen är relativt lätt trots sin storlek. Jag hade önskat lite mer vikt, men det är inget som stör.
Lacken som är blå metallic ser riktigt bra ut. Detta är en superläcker pedal rent utseendemässigt. Den ser dyrare ut än vad den är.
Pottarna är mjuka och följsamma. Switchen däremot är av samma "klonkiga" typ som på dom billigaste HB-pedalerna.
Här hade jag helst sett en bättre switch. HB:s Mini Looper tex. har en kanonbra switch. Men det är en petitess.
Switchen funkar som den ska annars, så det är inga problem.
Jag kan nämna att det inte finns någon batterilucka. Man får skruva loss hela botten "the old school way" för att byta batteri.

Så hur låter det då. Jo, ljudet är varmt, mysigt och fylligt. Man får en skön analog känsla verkligen. Jag föll direkt för den här chorusen!
Detta är ett riktigt fynd! För strax under 400 kronor är det inget att snacka om.
Jag ger denna en "good value award". Rekommenderas varmt!