Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Måndag, 6.05. och Tisdag, 7.05.
Z
Smidigt ljudkort med fler ingångar för det mesta
Zäta 28.05.2022
Smidigt ljudkort där det finns plats att koppla in det mesta. VU-meter för varje kanal. Separata volymkontroller för monitor och de två hörlursutgångarna. Bra ljud.

SW
Simon W Martinsen 21.03.2024
Drivrutinerna lirade inte speciellt bra tillsammans med Pro Tools 12, men efter att jag gick över till Reaper så funkar allt precis som det ska. Sen så är loopback funktionen oerhört bra att ha om man livestreamar ifrån studion.

Focusrite levererar som vanligt
AgaTrummorna 10.06.2020
Focusrite är alltid ett säkert (ljud)kort. Är bekant med deras mindre varianter (med färre ingångar) från tidigare generationer och de har alltid fungerat väl dom med. Skaffade detta större ljudkort för att tracka trummor på 8 kanaler samtidigt vilket jag nu gjort och det har fungerat svinbra (Phantom power behövde dock slås på för detta, fattade inte det först).

Det enda jag saknar är ett stativ (det kanske finns att köpa?), skulle vara bra att ha när man inte har en bekvämt placerad, perfekt yta som ett bord till sitt förfogande och till exempel spelar in i replokalen.

Har inte mycket att säga om funktioner eller dylikt. Ljudkortet gör vad jag behöver; det tar emot signalerna från mickarna och skickar vidare allt till datorns musikproduktionsprogram via USB.