Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Måndag, 6.05. och Tisdag, 7.05.
R
Schysst produkt
Rimfrost 09.01.2021
Införskaffades främst för poddproduktion, så endast mikrofoner.

Riktigt bra ljud, förhållandevis lite brus och klart ljud. Jämfört med min gamla mixer är det otrolig skillnad (bör tilläggas att den var riktigt billig) Bra att man kan se nivåerna direkt på interfacet, även om jag föredrar att övervaka dem direkt i DAW. Men skulle det klippa så kan man snabbt se det och åtgärda det.

Problemet, som är helt och hållet mitt misstag då jag inte kollade specs ordentligt, är att pre-ampsen klarar inte riktigt driva mikrofoner som kräver lite mer. T.ex. SM7B, utan att maxa gainen vilket orsakar en del brus. Så det kan vara värt att tänka på. Fick lov att returnera den då det var billigare med något med mer kräm än att köpa fetamps/cloudlifters till 6 mickar.

I övrigt gillar jag rattarna som har skönt motstånd. Inget sladder som på billigare grejor och så är den stilren och känns robust. Samt så följer det med bra mjukvaror.

Precis vad jag förväntat
Stendahl 03.07.2021
Focusrite brukar fungera felfritt, så även denna gång. LJudmässigt precis som jag förväntat. Används för att spela in trummor.

H
Very good
Haldevar 19.05.2021
Good interface.I choose this product because I needed a lot of outputs for playing backtracks live. But now i use it in my studio aswell. The software is good to make custom mixes and handling routing

Z
Smidigt ljudkort med fler ingångar för det mesta
Zäta 28.05.2022
Smidigt ljudkort där det finns plats att koppla in det mesta. VU-meter för varje kanal. Separata volymkontroller för monitor och de två hörlursutgångarna. Bra ljud.

L
Som en dröm
LarsOPersson 17.04.2021
Funkar hur bra som helst och levererar precis det den ska. Kan starkt rekommenderas!

F
Excellent
Frassebo 31.12.2022
Easy to operate and have all the things you could possibly need for your home studio.

SW
Simon W Martinsen 21.03.2024
Drivrutinerna lirade inte speciellt bra tillsammans med Pro Tools 12, men efter att jag gick över till Reaper så funkar allt precis som det ska. Sen så är loopback funktionen oerhört bra att ha om man livestreamar ifrån studion.

E
Användarvänligt
EmilNord 15.04.2021
Stabil hård- och mjukvara, användarvänligt!

J
OMG!
Jesse.. 26.08.2023
This is the one you want..
Endless variation in set ups ..

Awesome and easy
12388 31.08.2020
I use this almost every day in my drum studio to record and it works like a charm every time.
Its easy to handle and easy to install. just start the device and start recording.

Its worth every money