Daddario Dual Lock PW-DLC-01

Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 7.05.
BB
Min favoritlåsning
Blixten Banan 14.11.2021
För mig har de här suttit på bättre än andra lås, t ex de platta man vrider på. Fasta straplocks tycker jag är lite otympliga, så det här är vad jag använder numera. Enda nackdelen är att de är svåra att få på ett par extra stora knoppar, som jag har på en gitarr.

R
Rick! 10.01.2021
Använder dessa på alla mina gitarrer. Axelbandet sitter ordentligt fast och det känns inte som att det riskerar att lossna oavsett hur jag rör mig eller böjer mig med gitarren.

Bra!
Arne2811 11.08.2019
Lysande enkel idé. Håller bandet, enkel sätta dit, inga modifieringar på gitarren, inte i vägen när man ställer i från sig gitarren och billig! Oftast behövs bara en per gitarr, vid kroppen / höger sida, räcker i så fall till två gitarrer.
Har inte använt finessen med att fästa upp sladden eftersom man måste ta av låset för att sätta dit eller ta bort sladden. För krångligt om man ibland byter gitarr på scen men kanske bra om man aldrig gör det.

J
Håller axelbandet på plats!
JagÄr 24.03.2021
Litet enkelt clips, som appliceras på tappen för axelbandet. Håller detta sedan säkert på plats

FL
Slippa tappa
Fredrik L. 19.02.2020
Gör det dom ska mycket bra!

B1
Enkel och bra.
Basen 1967. 18.07.2020
Köp den, inget att fundera på. Den är enkel och det finns inget mer att önska sig att den ska klara av. Det är helt enkelt en plastbit som håller bandet säkert på plats.....

P
It's plastic but this system is well thought.
Paolo84 01.03.2019
Very cheap and effective. Easy to fit and we'll thought. I can recommend them.

MB
Great product
Mr. Borg 16.11.2019
These are great and it is amazing that they weren't invented till 2017, it is such an obvious design.

L
Daddario strap locks
Lj 06.02.2019
Dessa verkar sitta bättre än Dunlops variant som faktiskt öppnar sig (framförallt om man har ett tjockare läderstrap.) Efter 2 månader sitter Dual locksen fortfarande där de ska! Jonner att köpa fler!

Bra
Smir 12.12.2020
Fungerar bra, håller strap på plats & kabel på plats

Rekommenderas !