I lager om 3-4 veckor
I lager om 3-4 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Z
Alldeles, alldeles underbar!
Ztanman 20.03.2021
Helrätt analogt sound som originalet till en bråkdel av priset. Överträffar alla mina förväntningar. Och sen priset! Fattar inte hur Behringer lyckas. Coolt med en dist också som ej fanns på orignialet. Alla deras retro remakes är ju grymma. Snart kommer varianter av 909:an och Oberheimer OB-X också. Wohoo!

TD
Awesome analog synth.
The Desafinado 02.05.2020
Great little synth, specially for sequencing of Goa Trance style.

Fairly easy to use and operate, same concept in operation as the 303 but here, as a big plus, you also can edit and create patterns in an more easy way through the PC editor.

Excellent value for the money.

JT
Stort ljud för lågt pris
Johan TD-3 11.03.2020
Det är svårt att hitta klagomål på en sådan billig produkt. De flesta eventuella brister ursäktas av det otroligt låga priset.
Men ljudet är som man förväntar sig. Analogt och trovärdigt. Helt klart den bästa 303-klon jag har haft och den här vinner på att den är komplett, analog och lik originalet i sitt utförande.

T
Perfekt Acid-maskin
Tobbetrollkarl 02.09.2021
Tack Behringer som låter mig åka tidsmaskin till acidmusikens guldålder :)
Om man tar sig tid och lär sig behärska den så har man ett instrument som kan leka hur länge som helst med.

IT
Amazing little synth
Industrigatans Technomaskin 07.04.2020
It’s fantastic, everything I expected and more. Sounds absolutely point on and is so much fun to work with.
If you’re looking for a 303 clone, this is it.