Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

respons

pBone music pBone White

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 25.09.
Leuk voor beginners en kinderen, maar verder niet zo nuttig.
Anoniem 28.01.2017
Zoals ook overal op internet te lezen is, is dit best een prima instrument, vooral voor deze prijs. Het geluid klinkt als een trombone, maar mist het koperen randje. Het mondstuk wat erbij zit zou ik wel zo snel mogelijk vervangen door een metalen mondstuk.

Het grootste nadeel is de schuif. Deze is van carbon gemaakt, en als je eenmaal een echte schuif gewend bent, wil je niet meer terug. Hij geeft ontzettend veel weerstand.

De grote voordelen zijn:
1. het gewicht. Het instrument is ontzettend licht.
2. Geen deukjes, dus kind-proof, om het zo maar te zeggen.
3. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb er een paar weken mee in de band gespeeld, maar ben heel snel overgestapt op een metalen trombone omdat die van plastic het 'koperen randje' en projectie mist.
respons