Customer center login
Country and Language

Yamaha MSP3 A

1

Active 2-Way Monitor Speaker

  • 3.94" Woofer with twisted flare port design and 0.78" dome tweeter
  • Frequency range: 67 - 22000 Hz (-10 dB)
  • Power amp output 22 watts
  • Maximum level: 99 dB
  • Manual frequency correction using low and high controls (front)
  • 2 Level controls (front)
  • 1 Line input: Combo XLR / jack 6.3 mm
  • 1 Line input: RCA
  • Dimensions (W x H x D): 144 x 236 x 166 mm
  • Weight: 3.6 kg
  • Delivery quantity: 1 piece
Speaker size 1x 4"
Magnetic Shielding Yes
Analogue XLR Input Yes
Analogue Input (Jack) Yes
Analogue Input (Mini Jack) No
Analogue Input (RCA) Yes
Digital input No
Manual frequency correction Yes
Item number 513129
199 €
Including VAT; Excluding 20 € shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Tuesday, 26.10. and Wednesday, 27.10.
1
130 Sales Rank

1 Customer Reviews

5 1 Customer
4 0 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
5 / 5

features

sound

quality

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Jorick 21.07.2021
Ich nutze die Yamaha MPS3 A sowohl im Heimstudio als auch mobil für Zuspiel bei Klaviermusik. Der Sound ist gut und transparent, die Leistung könnte natürlich etwas größer sein. Sehr beruhigend für den Transport: das stabile Metallgitter vor dem Tieftöner. Montiert habe ich sie auf Rundfuß-Mikroständern, was mit einem (leider etwas teuren) Winkelteil von Yamaha gut funktioniert und große Flexibiliät bei der Platzierung erlaubt. Angenehm ist zudem, dass Volumen- und Low/High-Regler an der Frontseite sitzen und schnell erreichbar sind. Hatte die Boxen seit 2008 ohne Probleme in Benutzung, verkaufte sie 2020, bereute den Verkauf schnell, habe sie jetzt erneut gekauft und mit Freude wieder dem Studio einverleibt.
features
quality
sound
0
0
Report

Report

Need help?