Weinberger Musikverlag Schule der Rockgitarre 2

30

Coursebook for Electric Guitar

  • Part 2
  • By Andreas Scheinhütte
  • For self-study and lessons
  • In standard notation and tablature (with separate tablature supplement)
  • ISBN: 9783940297877, ISMN: 9790500490876, Publisher's no. WEINB 1087-31
  • Format: DIN A4
  • 108 Pages
  • In German language
  • Includes CD with demo and play-along recordings
available since March 2004
Item number 168773
sales unit 1 piece(s)
Beginners tutorial No
Suitable For Children No
Bonus Audio Yes
Incl. Notes Yes
Bonus Video No
Incl. Tabs Yes
German Language Yes
English Language No
French Language No
29 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Saturday, 21.05.
1

30 Customer ratings

12 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Schule der Rockgitarre
Matthias086 23.10.2009
Im folgenden schreibe ich einen Erfahrungsbericht über das Lehrbuch "Die Schule der Rockgitarre Band 2". Nachdem ich bereits den ersten Band dieses Lehrbuches mit Freuden durchgespielt hatte, war es für mich sofort klar, dass ich mir diesen Band natürlich auch kaufen würde. Die mitgelieferte CD ist sehr hilfreich und man sich damit die Noten besser vorstellen. Für die, die keine Noten lesen können ist das beigelegte Tabulatorheft eine sehr große Hilfe. Es macht einfach Spass anhand moderner und bekannter Lieder das Gitarre spielen zu erlernen. Das große Spektrum, das dieses Buch abdeckt ist enorm. Ich empfehle dieses Buch jedem Gitarristen, der Lust hat mit Spass zu lernen.
teaching competence
educational value
1
0
Report

Report