Leider ist ein Fehler aufgetreten. Bitte wiederholen Sie diese Aktion später.
E0
Goede winterjas!
Voor de winter een goede winterjas voor mijn viool!
Mooi afgewerkt en erg handig om snel rond de koffer te doen!
Ik doe bij strenge kou nog een (zelfgemaakt)isolatiejasje in de hoes, zodat mijn instrument zo min mogelijk last heeft van kou!
Mooi afgewerkt en erg handig om snel rond de koffer te doen!
Ik doe bij strenge kou nog een (zelfgemaakt)isolatiejasje in de hoes, zodat mijn instrument zo min mogelijk last heeft van kou!
0
0
Bewertung melden