Sennheiser MZW 2 Windscreen beige

6

Microfoon-windscherm

  • Passend voor MKE 2 en HSP 2
  • Kleur: beige
Leverbaar sinds Augustus 2008
artikelnummer 216359
verkoopseenheid 1 stuk
Component type Windscreen
€ 9,90
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

6 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Ta
Praktisch bei Außenaufnahmen.
Tristan aus M. 02.04.2013
Eigentlich wollte ich diesen Windschutz nicht bestellen, sondern den Mini-Stahlkorb für das MKE2.

Leider sind die Produktbezeichnungen etwas verwirrend:
MZW2 = Windschutz aus Schaumstoff
MZW2-G = Windschutz aus Metall

Aber da war die Bestellung schon raus, und zurückschicken wollte ich nicht. Zufällig musste sich den Tag darauf einige Außenaufnahmen machen, und bei leichtem Wind erwies sich der Windschutz als äußerst praktisch.

Er passt formgenau auf die Mikrofonkapsel und verrutscht nicht, Windgeräusche werden ausreichend gedämpft.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
D
Micro Windschutz
Detaf 14.03.2019
Scheint auf den ersten Blick etwas groß, aber in der Anwendung ist der Windschutz perfekt und erfüllt voll seinen Zweck.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden