PCE 0521-bs Taurus2 Plug

37

Rubberen Veiligheidscontactstekker

  • Polyamide inzet
  • Zwarte markeringsring
  • Voor Duitsland / Oostenrijk / België / Frankrijk
  • Met dubbel aardingssysteem
  • Beschermingsklasse: IP54
  • Veilig en robuust met handige vorm en slank ontwerp
  • Voor aansluitdoorsnedes tot 3 G 2,5 mm²
  • Nominale spanning: 250 V~
  • Nominale stroom: 16 A
  • Temperatuurbereik: -40 °C tot +120 °C
  • Kleur: Blauw
Leverbaar sinds Mei 2020
artikelnummer 493275
verkoopseenheid 1 stuk
Type Shockproof
Application Cable Plug
Male/Female Male
Colour Blue
Plug Power Plug CEE 7/7 male
€ 2,49
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

37 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

16 Recensies

N
Prima geaarde stekker
Nordling 23.02.2024
Dit is een prima geaarde stekker, past goed in het stopcontact en voelt degelijk aan. Het monteren van het elektriciteitssnoer verliep zonder problemen.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
s
Very rigid
stergi 20.07.2021
One of the best schuko i ve ever handled, Looks and feels like it will last for ever. Easy to terminate,
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
t
Toller Stecker zum günstigen Preis
the_internal 12.09.2022
Ich wollte fürs Camping ein "campingplatzkonformes" (IEC 60309) CEE Stromkabel nebst Adaptern für SCHUKO aufbauen und benötigte daher entsprechende Stecker und Kupplungen. Für die SCHUKO Adapter habe ich diese Stecker verwendet.

Da das benötigte Kabel (H07RN-F 3G2,5) vom Kabeldurchmesser her im oberen Bereich für diesen Stecker liegt (13mm), war ich zunächst etwas verwirrt, wie ich dieses recht dicke Kabel durch die enge Kabeldurchführung bekommen sollte. Eine Anfrage bei PCE direkt, wurde rasch beantwortet (leicht erwärmen, vordehnen, ggf. Vaseline) und führte zum Erfolg.

Der Stecker ist ansonsten, wie von PCE gewohnt, hochwertig verarbeitet und leicht zu montieren. Klare Empfehlung!
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
AE
Vernünftiger Stecker für einen guten Preis.
AG Elektro 24.10.2020
Ich bin zur Zeit in einer Ausbildung zum Elektroniker für Betriebstechnik und habe daher viel mit Strom und Steckverbindungen zu tun.
Ich bin mit den Steckern sehr zufrieden, sie sind sehr robust, aber ich hatte Leider einen Materialfehler in einen Stecker, dort ist mir der Schraubenkopf beim anziehen abgeschert, das war ärgerlich aber wie immer war das Reklamieren kein Problem.
Ich nutze den Stecker für die Geräteanschlussleitungen meiner Topteile.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden