Paiste 15" Signature Dark Energy MK1

4

Hi-hat bekken

  • Grootte: 15"
  • Line serie
  • Mark I
  • Vol, energiek met een helder karakter
  • Knapperige, fijne grondtoon
  • Rijkelijk glinsterende "open/close" sound
  • Doordringende "chick" sound
  • Snel responsief met een uitstekend speelgevoel en speelbaarheid
Leverbaar sinds Maart 2019
artikelnummer 457862
verkoopseenheid 1 stuk
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B15 Bronze
€ 639
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

4 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Macht Spaß!
MaNi1984 10.09.2021
Es macht wahnsinnig viel Spaß, mit dieser Hi-Hat zu spielen (mittelschweres Top, extra schweres Bottom). Schnelle, definierte und klare Ansprache, enorme dynamische Bandbreite, komplexer Klang, der sich auch super aufnehmen lässt. Gut aussehen tut sie sowieso, perfekte und edle Verarbeitung. Nur schade, dass man sie bei dem Preis nur in einer Plastiktüte erhält, bei Sabian gibt es wenigstens eine wertiger wirkende Stoffschutzhülle dazu. Am Ende trotzdem jeden Cent wert!
geluid
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Die Hi-Hat
Thomas7188 10.03.2023
Ich hatte etwa 20 Jahre das 14er Modell und habe mir nun das 15er „gegönnt“, da es musikalisch notwendig wurde. Diese Hi-Hat ist einfach nur großartig. Wie schon das 14er Modell in allen möglichen Stilen von soft bis heavy einsetzbar. Gegenüber dem 14er hat sie aber nach oben hin noch mehr Reserven. Einfach unglaublich flexibel und feinfühlig. Und falls notwendig auch richtig heavy. Für mich DIE Hi-Hat.
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden