5 / 5

datoranvändning

ink moms
Omedelbart tillgänglig
Omedelbart tillgänglig

Vi kan skicka dig en nedladdnings licens omedelbart efter att du har köpt den här produkten.

ML
Magnus L 11.08.2020
Pluggarna i bundlet är överlag lättanvända och intuitiva. De gör vad de förväntas göra, dvs bearbetar och färgar ljudet på ett åtminstone för mig användbart och eftersträvansvärt sätt. De flesta av pluggarna är också väldigt stabila och använder inte överdrivet mycket prestanda.

J37 är den enskilda plugin i bundlet jag har använt mest sedan inköp; dess slapdelay är bland det bästa jag har hört i pluginväg och funkar lika bra på sång som på gitarr. Också TG12345 och RS56 är flitigt använda, och TG12345 har en sällsam förmåga att få liv och djup i samplade instrument.

Det enda negativa jag kan komma på är att AR Chamers är ganska resurskrävande och tär en del på prestandan, vilket kan vara värt att ha i åtanke om man inte har en alltför kraftfull dator. Emellanåt kan den även krascha Cubase för mig om det förekommer snabba tempoändringar eller taktartsbyten i arrangemanget. (Kommer dock inte för mig att använda den lika ofta efter att Clearmountain's Spaces släpptes.)
ljud/kvalitet
datoranvändning