Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 14.05. och Onsdag, 15.05.
O
Imponerande men samtidigt lite hypad.
OneNil 22.07.2020
Överlag var jag väldigt nöjd med köpet.
Tycker modelleringen höll hög klass redan från första stund. Ännu bättre blir det med appen som ger tillgång till fler förstärkare och möjligheter.
Prova även en TS-9 innan för ännu mer löd och den tog pedalen utmärkt.

Att lira till låtar över bluetooth från telefonen fungerar perfekt. Det var lätt att ratta ihop källorna.

Att använda den för att lyssna på musik dock likt en Marshall BT-högtalare, vilket säljs in om man läser reklamen är BS.

Gitarr låter bra genom den, en hel mix, njaa..

Men som övningsförstärkare när man inte har tillgång till sin övriga utrustning funkar den ypperligt!

Sålde den efter att jag repat in materialet jag skulle.

T
Really good amp
Tele-mannen 17.02.2020
Got this amp some 18 months ago and focused on usability as I live in a flat (no need for big noise). As a beginner in playing on electric (before only acoustic) it is really great as you get all effects you can handle. Especially wanted the bluetooth, headphone and mobility features. Backdraw is perhaps that when playing on lower volume, the sound is not really responsive. But all in all I am happy with it.

d
dubbleeagel 12.02.2019
mkt bra förstärkare lätt att ställa in ,men framförallt är appen underbar där man kan exprimentera med en massa olika vox förstärkare+pedaler.förstärkaren har ett bra ljud,kanske lite lågt när man använder bluetooth.förstärkaren väger inte så mycket lätt att ta med och ha som party högtalare, bra att den är batteridriven.jag rekomenderar denna starkt