Varytec Battery Event Par IR Remote

1

Replacement remote Control

  • For Varytec Battery Event Par IP65 6in1 Art.435604
Tillgänglig sedan Februari 2019
Artikelnummer 454082
försäljningsenhet 1 Styck
Accessory Type Remote
116 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Måndag, 6.05. och Tisdag, 7.05.
1

1 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

funktioner

hantverkskvalitet

1 Recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
2B
Perfekte Fernsteuerung
21 Bert 28.10.2023
Die Varytec Event Par IR Remote Fernsteuerung entspricht absolut den Erwartungen und dem angegebenen Verwendungszweck. Die Fernsteuerung ist in erster Linie für eine Beleuchtung ohne DMX Equipment gedacht. Sowohl auf einem Stativ als auch auf dem Boden war meine Varytec Event Par IP65 sehr gut steuerbar. Die Entfernung zwischen LED Lampe und Fernbedienung betrug bei meiner Messung 5 Meter und ist nach meiner Meinung völlig ausreichend. Zu beachten ist, dass der Fernsteuerungssensor über die Lampe zielt - im unteren Lampenbereich erfolgt keine Reaktion. Meine ausführlichen Messungen wurden im Außenbereich und in der Dämmerung durchgeführt - eine schnelle Ansteuerung der Varytec Event Par IP65 war jederzeit möglich und für meine Bedürfnisse völlig ausreichend.
funktioner
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension