funktion

stabilitet

I lager om 4-5 veckor
I lager om 4-5 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Anonym 03.04.2016
När jag skulle börja studera musik på distans var jag tvungen att ha ett bra case för min saxofon. Jag köpte då Thomann Lightcase Alto Sax Rectangular för att få ett säkert, lätt och rymligt case.

Fördelar är helt klart den lätta vikten. Saxofonen själv utgör det mesta av vikten på ryggen, vilket är bra ur ett ergonomiskt perspektiv. Priset passade en studentplånbok, så även det är en fördel.

Jag hittar endast en nackdel. Efter att ha använt mitt case något år gick ena axelremmen av, vilket antagligen är ett resultat av dagligt slitage. Efter några snabba stygn funkade det lika utmärkt som innan!

Sammanfattningsvis så vill jag rekommendera detta case för alla som vill ha så mycket case som möjligt för pengarna. Mycket bra kvalité för att vara budget, bra med ytor för noter och annat samt känns det som att saxofonen är väl skyddad. Topp!
stabilitet
funktion