Thomann E-Guitar Case ABS Single Cut

Leverans beräknas mellan Onsdag, 8.05. och Fredag, 10.05.
N
Stabilt case
Nissehult 23.11.2013
Stabilt case som skyddar gitarren bra. Kvaliten är högre än vad priset skvallrar om. Ett stort plus för det inbyggda förvaringsfacket inne i caset som går att stänga med ett lock. Hela caset är ordentligt vadderat på insidan så det är ingen risk att gitarren blir repad. Har själv tappat caset från ca en meters höjd utan att gitarren tog någon skada.

g
OK just little flippy
guitar_ 04.07.2016
I use it just to have the sc-custom p90 safe and away from scratces and dust.

It do works for that! I never travel or do gigs.

there is a Little downside on it and that is one of the lockers are Little flamsy..thats all

If you just have your guitar at home its a very good case for a Little cost.

Oouh its a good looking one to

LW
Bra köp
Lennart W. 27.05.2017
föe de pengarna. Etuit verkar sladdrig när det är öppet men passar Les Paulmodellen mckt bra. När det låses med alla sex låsen så blir det en stabil case.

Prisvärt hardcase
Sven6143 18.05.2016
Mycket prisvärt hardcase som jag köpte två av för att skydda mina les paul gitarrer. Känns rejält och hållbart.
Gitarrerna ligger säkert utan att glida runt och bra om stoppade med ett rejält hårdplastskal kring. Det enda jag önskat mer är att infästningen av bärhandtaget varit lite rejälare, det kanske inte behövs men hade fått mig att ge en stjärna till..

H
Litet case för liten peng
Henrik8624 20.01.2016
Hyggligt case till ett bra pris, dock är det läge att kolla storleken då innermåttet är väldigt litet. Min Les Paul fick precis plats men bara om jag tog bort bägge straplocksen.

Bra utrymme för tillbehör i caset.

C
Rock solid case.
C#Monark 19.10.2017
This case is a sure beauty, especially the interior. A small pocket for storage of strings, tools and the like.

It takes a beating and the several clasps work fine. The lock and key however is quite glitchy but work alright

Fits my EC-1000 perfectly.

Sp
Ett billigt bra case
Sound processing Studio 20.11.2019
Köpte den till en washburn ps7000 och den passade bra, men den passade även Harley Benton RB-612CS Classic Series.
Så nu används det i första hand till den gitarren.

Den är bra byggd och håller hög kvalitet.

Det enda negativa jag kan komma på är att handtaget kändes en aning underdimensionerad. Inget jag skulle använda under en längre turné men i studion och enstaka gig funkar den utmärkt till!

d
Really good value for the money!
damluji 09.06.2020
Really great ABS case for Les Pauls! I use it for my Epiphone Buzzsaw but it also takes GIbson Les Pauls without issues.

Thomann E-Guitar Case ABS LP-Style
Anonym 17.12.2014
Suverän case för en billig peng, passformen är perfekt, gitarren ligger stabilt i denna case som jag rekomenderar till alla.
Högsta poäng, snabb leverans till min adress.
Bättre än så här blir det inte.
Thomann Rocks

Bra Case!
Samme 01.09.2017
Gitarren sitter som en smäck i den! Och det känns gerdiget och tåligt!
Rekommenderas!