the t.bone DC 1200

Leverans beräknas mellan Onsdag, 8.05. och Fredag, 10.05.
Förvånande bra
AR01 07.11.2017
Förvånad blev jag när ja packade upp och vi micade upp trummorna. bra ljud hade inte räknat med att de skulle vara så bra som det va.

de kanske inte är något för den kräsne studiomusikern men för mig i vårat band duger det fint. jag använder en av tomtom micarna till en gitarrförstärkare och wow vilken grej. Den plockar upp massor av bas och mellanregister utan att döda rörljudet eller att bli för skrikig.

jag är Super nöjd mycket micar till en väldigt liten peng.

Minus till fästena som följer med. Det är svårt att fästa dom på pukorna utan att de tar i skinnet.

Gt
Smart choice
Get this one if you need it 12.06.2018
Decent mics with good clarity, perfect for drums but i used one overhead mic to record my amp speaker. I top rate this sound wise, but the featured mic holders are of bad quality, its usable but consider other micholders elsewhere. (if you want to). Thanks Thomann

o
Fungerar fint!
oggedogge 18.11.2017
Mycket bra prylar, man får ju vad man betalar för. Hade inga högre förväntningar av dessa mikrofoner, blev dock väldigt väldigt överraskad hur bra det låter.

D
Jättebra