Standback Ampstand

Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 7.05.
T
Simpel men smart pryl
Tony2343 22.06.2015
Ett ampstand väl värt sina pengar! Används för de komboförstärkare jag har på golvet i mitt lilla hobbyrum. Funkar riktigt bra trots att möjligheten att justera lutningen är lite begränsad. Nu kan jag sitta nära förstärkaren och ändå få mer av ett direktljud än tidigare. Riktig tålig och hållbar konstruktion, även om man inte kanske tror det vid första ögonkast, har använt denna i flera år nu utan problem! Stativet tar ju inte heller någon plats vid transport/om du behöver ställa undan det - bara att vika ihop, ryms i princip i vilken väska / gigbag som helst. Ska man vara riktigt petig så är stativet liiite för stort för riktigt små kombos - tänk AER Compact eller liknande, men det är inget stort problem då stativet fortfarande fyller sin funktion trots att det kanske ser lite småfult ut.

Smidigt!
Stamina 20.01.2020
Mycket smidigt stativ för min Vox AC-30. Gjorde all skillnad i världen när ljudet blev mer riktat mot mig! Rekommenderas!

ND
Ett praktiskt och lättjobbat tiltstöd
Nicklas D. 23.08.2013
Funkar klockrent när man kommit på hur man skall göra ;) Fungerar bättre för gitarrförstärkare än bascombos eftersom basförstärkare (enligt min mening) behöver mer kontakt med golvytan. En pra pryl dock.

K
Great product
K.J. 15.03.2019
Light, simple and does the job. Keeps your amp perfectly tilted on stage.

Smart och smidig
Anonym 08.12.2016
Väldigt smart uppfinning som är lätt att sätta upp och packa ner.

r
Smart!
robro 24.02.2015
Så himla enkelt å bra!

Andreas9580 27.01.2014
Otroligt smidigt och effektivt ställ, tonen behålls intakt och förstärkaren står stabilt på plats, sen är det bara att vika ihop den och slänga in den i lådan när den inte behövs!

Anonym 09.10.2015
Mycket smidigt förstärkarställ. Följer man instruktioner korrekt är det enkelt att bygga ihop, således även enkelt att ta isär. Det har än så länge, ett år senare, inte fallit ihop och förstört min förstärkare.
Förmodligen INTE det stabilaste av ställ, men helt klart dugligt.

Anonym 19.05.2016
Great invention, cant live without it. I`m using it on every rehhersal and on smaler gigs. Fits in the back of my amp also. Thumbs up!!!