Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 8.05. och Fredag, 10.05.
T
Smidigt ljusbord med många möjligheter.
Thomas40 08.01.2014
Detta lilla ljusmixerbord är fullt av möjligheter. Det är ganska tungt och känns robust så det ligger still och inte åker iväg för att man sträcker i någon sladd. Det är inte svårt att sätta en ljusscen i manuella läget. Men skall man börja chases och program behöver man läsa i manualen för att lösa det. Jag tyckte det mesta gick enkelt. Något jag saknar är en möjlighet att sätta inviduella tider på varje programsteg. Man sätter bara en hastighet och då är det den hastigheten sedan. Det går inte att göra ett snabbt blink med en lampa och sedan hålla nästa lampa längre tid i programläget. Men ljudbordet räcker långt till det mesta.

L
Enkel mixer
Ljushuvud 26.07.2017
En enkel mixer med möjligheter att spara i ett antal Banker. Men jag rekommenderar hellre. Stairville LED Commander 16/2 som är bättre i funktionerna.

Trevligt ljusbord
ANGR77 23.09.2014
Mer robust än vad jag trodde och inte alltför svår att programmera! Jag har 12 led kannor + en colorstrip...allt via dmx. Bara och ställa in dmx adresserna...snegla lite i manualen så är allt klart! Bra köp!