Shure EASFX1-10 S

11

Replacement ear tips

  • For the following Shure earphones: E1, E3, E4, E5, SCL3, SCL4, SCL5, SE110, SE210, SE310, SE420, SE530, SE115, SE215, SE315, SE425, SE535
  • Material: Silicone Soft Flex
  • Size: S
  • Colour: anthracite
  • Contents: 5 pairs
  • Includes cleaning tool
  • Former Model Number: PA 758 / EA 410
Tillgänglig sedan Oktober 2004
Artikelnummer 172504
försäljningsenhet 1 Styck
Type Ear Tip
182 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Måndag, 6.05. och Tisdag, 7.05.
1

11 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

4 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
L
Einfach happy!
Luigi0211 14.09.2012
Beim Kauf des Inear-Hörers 315 von Shure wurden ein gutes Dutzend verschiedene Ohrstücke in allen Formen, Größen und Materialien mitgeliefert. Die einzige Variante, die tatsächlich bequem und auch dauerhaft haltend in meine Ohren passte, war diese hier (dabei habe ich wirklich keine kleinen Ohren...?!).
Sie halten auch erstaunlich lange und scheinen weder unter dem häufigen Einsatz noch unter der subtropischen Witterung in meinen Gehörgängen zu leiden.
Zur Reinigung einfach vom Hörer abziehen, das anschließende Aufsetzen ist eher friemelig, geht aber mit etwas Übung problemlos.
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension