Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
e
Fantastisk liten synth
eternalwonderofficial 20.01.2023
Denna lilla ombearbetning av Rolands två klassiker Juno 60 och Juno 106 i en och samma låda är en smidig liten synth med ett fantastiskt bra sound. Jag gillade verkligen hur bra den här lät. Även om jag aldrig ägt en analog juno-synth så känns det ändå speciellt med denna botique-varianten och eftersom den har Rolands ACB-teknik (Analog Circuit Behaviour Technology) så kan den återskapa den värme som den var känd för redan från början. Då jag har deras TB-03, så kändes det som om de hade fått till ACB-tekniken ännu bättre i JU-06A då den låter mer lik en analog synth än TB-03. JU-06A har även det klassiska Juno-choruset som ger en bredare stereo-bild. Hade inte kunnat bli Nöjdare! Sen är det ju lite synd att den bara har 4 rösters polyfoni men det är inget jag stör mig på direkt eller som påverkar soundet på något sätt. Går att lösa genom att kedjekoppla två stycken JU-06A med varandra via MIDI.

Roland, Kan vi få en JP-08A snart eller? :D