funktion

I lager om ungefär en vecka
I lager om ungefär en vecka

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Ok rockbag
Anonym 15.01.2016
Denna "Gig Bag" är ok, den är fin och mjuk inuti med ett material som inte kommer repa gitarren eller basen eller vad det nu är man ska ha i den. Den har två axelremmar så den fungerar som en "ryggsäck" och den är utrustad med många fack och fikor att lägga grejer och prylar i. det stora facket på utsidan av framsidan är stort och bra, man får lätt plats med några böcker, lite sladdar och några pedaler om man så vill. Jag har rest mycket med min så den är smidig och lätt att ta med. Den är godkänd att ta med sig in i kabinen om man flyger till ex. efter som att den är en "mjuk" bag. Det ända som är ett minus eller rent ut sagt dåligt på denna är axelremmarna, efter ett tag så släpper dom efter när man har spänt åt dem över axlarna och det kan bli rätt irriterande att helatiden behöva dra åt dem, speciellt om man bär på mycket andra saker samtidigt. Jag har dock löst det med knutar och en säkerhets nål.
funktion