pro snake Patch Angled Jack 0,15 m

Leverans beräknas mellan Torsdag, 16.05. och Fredag, 17.05.
ES
Billiga
Eric S. J 02.01.2023
Billiga betyder inte dåliga. Dessa kablar gör jobbet.

Ska man peka ut något negativt är det att andra (och dyrare) kablar tar mindre plats på pedalbordet. Har du inte det problemet, och inte bygger om ditt pedalbord alltför ofta, så lär dessa hålla länge.

R"
Good cables overall...
Rasmús "Michelle" Pasmús 19.06.2021
... but, one of mine glitches. So, maybe not the best from an electrical standpoint. Also, I find that flat cables take up way less space, so I would recommend buying those instead.

d
dannee 20.02.2018
they are pretty clumsy on a pedalboard but seem pretty good quality

Hyfsade.
SusanneJ 13.07.2016
Lite i stelaste laget, svår att få på plats.
Tyvärr så lossnar täckplattan som sitter bak på kontakten lite väl lätt.
Ljudmässigt så finns det inget att klaga på.

Hård men fungerande sladd
Anonym 07.03.2017
Användbara sladdar som fungerar bra.
Dock är de lite för hårda och oflexibla.
Jag trodde att de skulle vara lite längre men måste nu ha pedalerna precis bredvid varann för att det ska fungera.

Köp om du inte behöver dra sladdar något längre än precis under, över eller bredvid den utgående pedalen.

Em
It's a cable.
Eli musicae 19.04.2020
It's a cable. It does its job. I haven't had any issues with them so far.

Bra men klumpig
Anonym 17.02.2015
Klart ljud, inga problem med kabeln överhuvudtaget men den tar väldigt mycket plats på pedalbordet jämfört med mina andra kablar. kontakterna är stora, sladden böjs knappt och är krånglig att få på rätt plats.
Om du inte har något emot ovanstående så har den en robust känsla, ger klart ljud och håller utmärkt men stort minus för min del på storleken.

K
Patchkabel
Klas 24.02.2015
En riktigt bra kabel som jag har använt ganska mycket. Det enda som jag ångrar lite grann är att jag köpte dessa korta kablar istället för de på 30 cm. Jag tycker man har bättre möjlighet att bygga om pedalbordet om man har de lite längre kablarna. Men funktionellt så är de riktigt bra.

D
Nja
David7328 17.10.2014
Ingen superprodukt kanske. Gör jobbet, men är inte särskilt hållbara. Började brusa en del efter någon månad. Antar att man får vad man betalar. Jag skulle nog köpa något i högre prisklassen.

Gör jobbet...
Anonym 29.06.2014
...men inte mycket mer. Kvalitén lämnar en del att önska; kabeln känns stel och är rätt svår att få till på ett bra sätt på sitt pedalbord. Gällande ljudet har jag jag ingen anmärkning och kabeln har trots den billiga känslan hållt i ett par år utan problem.